FAQ
Welkom bij onze online planten webshop! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen om je winkelervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Bestellen en Betalen
​Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Ga naar het gewenste product, selecteer de gewenste opties (zoals grootte of pottype) en voeg het toe aan je winkelwagen. Ga vervolgens naar de winkelwagenpagina om je bestelling te bekijken en af te ronden.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Uw bestelling kan online worden betaald via Bancontact.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je een bestelling wilt annuleren of wijzigen. We zullen ons best doen om je te helpen, afhankelijk van de status van de bestelling.
Levering en afhalen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De geschatte levertijd varieert afhankelijk van je locatie en het gekozen product. Gemiddeld genomen streven we ernaar om bestellingen binnen de 5 werkdagen te leveren.
Hoe wordt de bestelling tijdens verzending beschermd?
Wij staan zelf in voor de levering van uw bestelling. We verpakken onze planten zorgvuldig om schade tijdens het transport te minimaliseren.
Hoe gaat het afhalen in zijn werk?
Uw bestelling bij Plantweb kan gratis worden afgehaald. De afhaalinstructies worden persoonlijk met onze klanten besproken.